[O1] Światła do jazdy dziennej Hella LED /foto/

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sslawekk
    Ambiente
    • 2010
    • 111
    • Octavia I (1U2)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    U mnie w moich okrągłych Vertex-ach 510HP w jednej lampie padły dwie diody z czterech, około 30tys przebiegu :evil:
    O1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator

    Komentarz

    • _ANIOŁ_
      Rider
      • 2010
      • 277

      Moje NSSC palą się już od 50 000 km

      Komentarz

      • parasite
        L&K
        • 2011
        • 1368

        Zamieszczone przez sslawekk
        U mnie w moich okrągłych Vertex-ach 510HP w jednej lampie padły dwie diody z czterech, około 30tys przebiegu
        To niefajnie. Jak sobie pomyślę, że miałbym je wyciągać to już mi się słabo robi, a pewnie na gwarancję trzeba cały zestaw wysłać. :?
        AGR 112KM, 232Nm
        Subaru Impreza GH 2.0 150KM

        Komentarz

        • speede
          Ambiente
          • 2007
          • 248

          Które NSSC wytrzymały Ci 50.000 km?, widac okrągłe nie wiele wytrzymały.

          Komentarz

          • _ANIOŁ_
            Rider
            • 2010
            • 277

            Mam w drugiej okci te NSCC i się palą od 50 000

            Komentarz

            • speede
              Ambiente
              • 2007
              • 248

              ale jaki model tej firmy? Jak widac jest dostepnych wiele.

              Komentarz

              • czernobyl
                L&K
                • 2008
                • 1276
                • Octavia III (5E3)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                • BSE 1.6 MPI 102 KM
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                danielosy, jeszcze raz dzięki za radę z kratkami do diesla.
                efekt zabudowy na zdjęciu - faktycznie było znacznie prościej

                poza tym dorzuciłem jeszcze dławik spotykany w zasilaczach atx na wejściu 220v, wszystko piknie podłączyłem na instalacji z dwoma przekaźnikami i w końcu zero problemów z CB - 100% zasięgu wróciło

                co do jakości NSSC - no cóż, miały nie zakłócać - trzeba było poprawiać fabrykę. moje świecą, ale od samego początku jeden ma wyraźnie wyższą temp. barwową niż drugi (porównując do aut na drodze - jeden świeci jak xenon 4300k, drugi jak xenon 6000k). jak się spsują, to nawet specjalnie płakał nie będę - odeślę (w końcu dali 2 lata door-2-door), a kupię sobie wesemy hm4 czy podobne na żarówki P21W - nawet zrobiona dziura powinna pasować

                Komentarz

                • zmc29
                  Classic
                  • 2012
                  • 11

                  Czy ktoś z szanownych kolegów mógłby podać wymiary halogenów (np. prawego) lub zaślepek:
                  1. tego z jedną żarówką
                  2. z dwiema żarówkami
                  Chciałbym zamontować halogeny z Octavii w Carismie bo jakoś mi w oko wpadły. Na oko kształt jaki by mi pasował do mojego zderzaka to te z Octavii z jedną żarówką. Jednak ładniejsze są te chyba z II FL (dwie żarówki)- może udałoby się coś przykombinować.

                  Komentarz

                  • czernobyl
                    L&K
                    • 2008
                    • 1276
                    • Octavia III (5E3)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM
                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                    zmc29, :shock: to jest temat o dziennych do octavii 1, halogeny są zintegrowane z głównym reflektorem - zapewne chcesz pożyczyć zabawki z octavii 2/2fl, ale to pytaj w innych tematach

                    Komentarz

                    • czakpl
                      Classic
                      • 2012
                      • 32

                      Zamieszczone przez czernobyl
                      poza tym dorzuciłem jeszcze dławik spotykany w zasilaczach atx na wejściu 220v, wszystko piknie podłączyłem na instalacji z dwoma przekaźnikami i w końcu zero problemów z CB - 100% zasięgu wróciło
                      Kolego moglbys przyblizyc to jak sobie poradziles z zakloceniami ?
                      U mnie po zamontowaniu to prawie ze CB nie da sie uzytkowac i radio FM stracilo zasieg konkretnie Po przelaczeniu na mijania czy postojowe jest jak powinno byc ..

                      Komentarz

                      • parasite
                        L&K
                        • 2011
                        • 1368

                        Zamieszczone przez czakpl
                        Zamieszczone przez czernobyl
                        poza tym dorzuciłem jeszcze dławik spotykany w zasilaczach atx na wejściu 220v, wszystko piknie podłączyłem na instalacji z dwoma przekaźnikami i w końcu zero problemów z CB - 100% zasięgu wróciło
                        Kolego moglbys przyblizyc to jak sobie poradziles z zakloceniami ?
                        U mnie po zamontowaniu to prawie ze CB nie da sie uzytkowac i radio FM stracilo zasieg konkretnie Po przelaczeniu na mijania czy postojowe jest jak powinno byc ..
                        Ja podpiąłem bezpośrednio do akumulatora przez tranzystor na minusie, który puszcza prąd dopiero po pojawieniu się napięcia na pompie wtryskowej i na CB zero zakłóceń
                        AGR 112KM, 232Nm
                        Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                        Komentarz

                        • czernobyl
                          L&K
                          • 2008
                          • 1276
                          • Octavia III (5E3)
                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM
                          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                          Zamieszczone przez czakpl
                          Kolego moglbys przyblizyc to jak sobie poradziles z zakloceniami ?
                          U mnie po zamontowaniu to prawie ze CB nie da sie uzytkowac i radio FM stracilo zasieg konkretnie Po przelaczeniu na mijania czy postojowe jest jak powinno byc ..
                          dławik taki jak tu: http://www.voytek.evbox.pl/programy/...kum/dlawik.png (mam 2 szeregowo) - już to sporo pomogło
                          oraz jeszcze filtr który jest na wejściu zasilacza z 220v - dodanie tego całkiem "wygasiło" zakłócenia z przetwornicy dziennych - ale to akurat muszę znaleźć w szpargałach, pstryknąć i zamieścić, bo nie potrafię w necie znaleźć - chyba, że ktoś z kolegów pomoże wcześniej

                          Komentarz

                          • czakpl
                            Classic
                            • 2012
                            • 32

                            Zamieszczone przez parasite
                            Ja podpiąłem bezpośrednio do akumulatora przez tranzystor na minusie, który puszcza prąd dopiero po pojawieniu się napięcia na pompie wtryskowej i na CB zero zakłóceń
                            Kolego jakbys to przyblizyl wszystko dokladnie co i gdzie i jak to byloby pieknie ... ops:

                            Komentarz

                            • parasite
                              L&K
                              • 2011
                              • 1368

                              Zamieszczone przez czakpl
                              Zamieszczone przez parasite
                              Ja podpiąłem bezpośrednio do akumulatora przez tranzystor na minusie, który puszcza prąd dopiero po pojawieniu się napięcia na pompie wtryskowej i na CB zero zakłóceń
                              Kolego jakbys to przyblizyl wszystko dokladnie co i gdzie i jak to byloby pieknie ... ops:
                              Mniej więcej to wygląda tak, że mam światełka z puszką do której idą 3 kabelki. Jeden do zasilania, jeden do świateł pozycyjnych i jeden masa. Zasilanie podłączasz bezpośrednio do akumulatora, 2 kabelek normalnie do pozycyjnych lutujesz, żeby zgasły światełka jak włączysz światła. A do trzeciego lutujesz tranzystor. Do tranzystorka dokładasz kabelek np. od zasilania pompy wtryskowej gdzie pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka, a do trzeciej nóżki lutujesz kabelek podłączony przez bezpiecznik do minusa na akumulatorze. Oczywiście trzeba dobrać dobry tranzystor i kabelki przylutować do odpowiednich nóżek, tak żeby tranzystor działał jako klucz. Napięcie można pociągnąć skądkolwiek gdzie pojawia się po przekręceniu kluczyka bo tranzystor ciągnie kilka mA. Mi kolega po elektronice dobierał i teraz mam MOSFET bo wcześniejszy strasznie się grzał, ale nie wiem dokładnie jaki bo zaizolowany jest i nie mam jak teraz sprawdzić. W pierwszym lepszym elektronicznym powinni to zrobić.
                              Załączone pliki
                              AGR 112KM, 232Nm
                              Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                              Komentarz

                              • czernobyl
                                L&K
                                • 2008
                                • 1276
                                • Octavia III (5E3)
                                • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                                • BSE 1.6 MPI 102 KM
                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                parasite, nie żebym coś wiedział o elektronice, ale co to daje? masz tam jakiś element elektroniczny czy może przekaźnik?
                                ja mam zrobioną instalację do dziennych tak jak na obrazku poniżej, czyli dwa przekaźniki do sterowania całością, do control boxa dochodzi tylko masa oraz +12, sterowanie postojówkami jest na drugim przekaźniku
                                może i więcej kabelków na pierwszy rzut oka, ale nawet w razie wyrzucenia ledów można podłączyć do tego dzienne na zwykłe żarówki 21W bez ryzyka przeciążania instalacji
                                Załączone pliki

                                Komentarz

                                • parasite
                                  L&K
                                  • 2011
                                  • 1368

                                  Zamieszczone przez czernobyl
                                  parasite, nie żebym coś wiedział o elektronice, ale co to daje? masz tam jakiś element elektroniczny czy może przekaźnik?
                                  ja mam zrobioną instalację do dziennych tak jak na obrazku poniżej, czyli dwa przekaźniki do sterowania całością, do control boxa dochodzi tylko masa oraz +12, sterowanie postojówkami jest na drugim przekaźniku
                                  może i więcej kabelków na pierwszy rzut oka, ale nawet w razie wyrzucenia ledów można podłączyć do tego dzienne na zwykłe żarówki 21W bez ryzyka przeciążania instalacji
                                  Jest wiele sposobów na podłączenie tego. Daje mi to, że światła są podłączone bezpośrednio do akumulatora, a zrobione jest tak dlatego, że akurat wtedy miałem tranzystor pod ręką :P
                                  Teoretycznie ten tranzystor co mam te 2X21W powinien uciągnąć ale pewno się będzie grzał. Do tego najłatwiejsze dojście z napięciem po przekręceniu stacyjki mam przy pompie wtryskowej a nie chciałem stamtąd ciągnąć większego prądu więc taki tranzystorek jest idealny, bo praktycznie nic nie bierze. Do tego jest malutki więc łatwo go gdzieś wcisnąć no i mało zawodny element. No i nie wiem ile kosztuje przekaźnik ale tranzystorek z 2zł :P
                                  Generalnie twoje rozwiązanie to praktycznie to samo tylko wykonane na innych elementach
                                  AGR 112KM, 232Nm
                                  Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                  Komentarz

                                  • romman
                                    Ambiente
                                    • 2009
                                    • 201

                                    Zamieszczone przez piotrek_os
                                    Czy komuś z Was w NSSC pokazały się kropelki "wody"?
                                    Witam,

                                    Po ostatnich ulewach właśnie to zaobserwowałem. Po wakacjach mam zamiar zareklamować światła. Czy ktoś już przechodził procedurę reklamacyjną w NSSC? Czy zaparowanie podlega gwarancji?

                                    Zastanawiałem się nad osuszeniem świateł i samodzielnym uszczelnieniu, ale jak jest gwarancja, to wolę nie grzebać.

                                    Pozdrawiam

                                    Komentarz

                                    • piotrek_os
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 8162
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                      romman, ja lampy sobie sam uszczelniłem - jedna przeleciałem sylikonem bezbarwnym na około, a 2-ga izolacja. Dwa 'patenty" całkowicie wykluczyły wodę w lampach. Aczkolwiek tych lamp 808 nie za bardzo polecam, bo juz nie raz mi mrygali, ze jade bez świateł :diabelski_usmiech w słoneczny dzień
                                      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                      Komentarz

                                      • fryta1979
                                        Ambiente
                                        • 2010
                                        • 188

                                        Witam

                                        Sprobuje jeszcze tu :-))) znalazlem duzo fotek z montazem.led w O1 ale tych z nowymi zderzakami, natomiast moja jest z 99 i ma zderzaki z dopinanym czarnym spodem, zarowno z przodu i z tylu. Problem jest taki ze te nowsze zdezaki maja otwory po bokach z poziomym ozebrowaniem, a w tych starszych sa one w postaci plastikowej siatki i nie za bardzo wiem jak sie zabrac do montarzu na nich.
                                        Ktos to iuz robil? Jakies rady?

                                        Komentarz

                                        • romman
                                          Ambiente
                                          • 2009
                                          • 201

                                          piotrek_os, Ja nie narzekam na intensywność świecenia. Dobrze dają po oczach. W pełnym słońcu to chyba i tak Cię widać - nie? :-)

                                          Osuszę i spróbuję patentu z silikonem. Nie chce mi się bujać z gwarancją. Może jak się te rozlecą to kupię philipsy. Coraz tańsze są....

                                          Komentarz

                                          • kabanos
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 4544
                                            • Octavia I combi (1U5)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            Ja mam zamiar kupić te światła: http://moto.allegro.pl/led-swiatla-j...447917843.html
                                            lub te: http://moto.allegro.pl/swiatla-dzien...431627196.html
                                            Które wybrać? Czy warto pchać się w coś w takiej cenie?

                                            >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                            Komentarz

                                            • czernobyl
                                              L&K
                                              • 2008
                                              • 1276
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM
                                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                              Zamieszczone przez kabanos
                                              Ja mam zamiar kupić te światła: http://moto.allegro.pl/le...2447917843.html
                                              lub te: http://moto.allegro.pl/sw...2431627196.html
                                              Które wybrać? Czy warto pchać się w coś w takiej cenie?
                                              nawet jeśli faktycznie same światełka wykonane są nie gorzej niż ich pierwowzór, czyli nssc 510, to brakuje przetwornicy z automatem - każda z tych diódek powinna być zasilana odpowiednio wysterowanym napięciem, więc nie widzę, jakby to miało dobrze i w miarę długo działać - ponieważ rozmiar jest praktycznie identyczny wobec nssc 510, więc jakoś nie widzę, żeby gdzieś tam w środku miała się zmieścić jakakolwiek elektronika regulująca napięcie i natężenie idące na diody
                                              jak chcesz okrągłe, to chyba jednak lepiej uciułać 160pln i kupić nssc 510. w to, co podałeś nie pchałbym się - szkoda w ogóle tych 51+przesyłka

                                              Komentarz

                                              • michu69
                                                Classic
                                                • 2011
                                                • 11

                                                Zamieszczone przez _ANIOŁ_
                                                Ja mam ustawione na wprost, pod kątem uniemożliwia widzenie światła z większych odległości dla kierowców jadących z przeciwka.

                                                Jeśli chodzi o okrągłe to nie jest prawda bo z tego co pamiętam z instrukcji to kąt widzenia świateł wynosi 170 stopni, więc lekko pod kątem mogą być.
                                                W lampach podłużnych Philips dopuszcza odchylenie do max. 10 stopni na zewnątrz.

                                                Komentarz

                                                • kabanos
                                                  RS
                                                  • 2011
                                                  • 4544
                                                  • Octavia I combi (1U5)
                                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                  Kupione NSSC 510 HP :szeroki_usmiech

                                                  [ Dodano: Nie 15 Lip, 12 21:39 ]
                                                  Światła zamontowane. Wygląda to tak:
                                                  Załączone pliki

                                                  >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                                  Komentarz

                                                  • czakpl
                                                    Classic
                                                    • 2012
                                                    • 32

                                                    Zamieszczone przez kabanos
                                                    Kupione NSSC 510 HP :szeroki_usmiech
                                                    Kolego to sa dokladnie te ? link

                                                    Powiedz jak z zakloceniami itp. Bo mam takie jedne teraz za ok 100 zl i dosyc ze zaparowaly to i sieja zakocenia a co najgorsze zgubilem paragon .,, i chyba kupie nowe

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...