U mnie w moich okrągłych Vertex-ach 510HP w jednej lampie padły dwie diody z czterech, około 30tys przebiegu :evil:
[O1] Światła do jazdy dziennej Hella LED /foto/
Zwiń
X
-
danielosy, jeszcze raz dzięki za radę z kratkami do diesla.
efekt zabudowy na zdjęciu - faktycznie było znacznie prościej
poza tym dorzuciłem jeszcze dławik spotykany w zasilaczach atx na wejściu 220v, wszystko piknie podłączyłem na instalacji z dwoma przekaźnikami i w końcu zero problemów z CB - 100% zasięgu wróciło
co do jakości NSSC - no cóż, miały nie zakłócać - trzeba było poprawiać fabrykę. moje świecą, ale od samego początku jeden ma wyraźnie wyższą temp. barwową niż drugi (porównując do aut na drodze - jeden świeci jak xenon 4300k, drugi jak xenon 6000k). jak się spsują, to nawet specjalnie płakał nie będę - odeślę (w końcu dali 2 lata door-2-door), a kupię sobie wesemy hm4 czy podobne na żarówki P21W - nawet zrobiona dziura powinna pasować
Komentarz
-
-
Czy ktoś z szanownych kolegów mógłby podać wymiary halogenów (np. prawego) lub zaślepek:
1. tego z jedną żarówką
2. z dwiema żarówkami
Chciałbym zamontować halogeny z Octavii w Carismie bo jakoś mi w oko wpadły. Na oko kształt jaki by mi pasował do mojego zderzaka to te z Octavii z jedną żarówką. Jednak ładniejsze są te chyba z II FL (dwie żarówki)- może udałoby się coś przykombinować.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czernobylpoza tym dorzuciłem jeszcze dławik spotykany w zasilaczach atx na wejściu 220v, wszystko piknie podłączyłem na instalacji z dwoma przekaźnikami i w końcu zero problemów z CB - 100% zasięgu wróciło
U mnie po zamontowaniu to prawie ze CB nie da sie uzytkowac i radio FM stracilo zasieg konkretnie Po przelaczeniu na mijania czy postojowe jest jak powinno byc ..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czakplZamieszczone przez czernobylpoza tym dorzuciłem jeszcze dławik spotykany w zasilaczach atx na wejściu 220v, wszystko piknie podłączyłem na instalacji z dwoma przekaźnikami i w końcu zero problemów z CB - 100% zasięgu wróciło
U mnie po zamontowaniu to prawie ze CB nie da sie uzytkowac i radio FM stracilo zasieg konkretnie Po przelaczeniu na mijania czy postojowe jest jak powinno byc ..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czakplKolego moglbys przyblizyc to jak sobie poradziles z zakloceniami ?
U mnie po zamontowaniu to prawie ze CB nie da sie uzytkowac i radio FM stracilo zasieg konkretnie Po przelaczeniu na mijania czy postojowe jest jak powinno byc ..
oraz jeszcze filtr który jest na wejściu zasilacza z 220v - dodanie tego całkiem "wygasiło" zakłócenia z przetwornicy dziennych - ale to akurat muszę znaleźć w szpargałach, pstryknąć i zamieścić, bo nie potrafię w necie znaleźć - chyba, że ktoś z kolegów pomoże wcześniej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czakplZamieszczone przez parasiteJa podpiąłem bezpośrednio do akumulatora przez tranzystor na minusie, który puszcza prąd dopiero po pojawieniu się napięcia na pompie wtryskowej i na CB zero zakłóceńZałączone pliki
Komentarz
-
-
parasite, nie żebym coś wiedział o elektronice, ale co to daje? masz tam jakiś element elektroniczny czy może przekaźnik?
ja mam zrobioną instalację do dziennych tak jak na obrazku poniżej, czyli dwa przekaźniki do sterowania całością, do control boxa dochodzi tylko masa oraz +12, sterowanie postojówkami jest na drugim przekaźniku
może i więcej kabelków na pierwszy rzut oka, ale nawet w razie wyrzucenia ledów można podłączyć do tego dzienne na zwykłe żarówki 21W bez ryzyka przeciążania instalacjiZałączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czernobylparasite, nie żebym coś wiedział o elektronice, ale co to daje? masz tam jakiś element elektroniczny czy może przekaźnik?
ja mam zrobioną instalację do dziennych tak jak na obrazku poniżej, czyli dwa przekaźniki do sterowania całością, do control boxa dochodzi tylko masa oraz +12, sterowanie postojówkami jest na drugim przekaźniku
może i więcej kabelków na pierwszy rzut oka, ale nawet w razie wyrzucenia ledów można podłączyć do tego dzienne na zwykłe żarówki 21W bez ryzyka przeciążania instalacji
Teoretycznie ten tranzystor co mam te 2X21W powinien uciągnąć ale pewno się będzie grzał. Do tego najłatwiejsze dojście z napięciem po przekręceniu stacyjki mam przy pompie wtryskowej a nie chciałem stamtąd ciągnąć większego prądu więc taki tranzystorek jest idealny, bo praktycznie nic nie bierze. Do tego jest malutki więc łatwo go gdzieś wcisnąć no i mało zawodny element. No i nie wiem ile kosztuje przekaźnik ale tranzystorek z 2zł :P
Generalnie twoje rozwiązanie to praktycznie to samo tylko wykonane na innych elementach
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osCzy komuś z Was w NSSC pokazały się kropelki "wody"?
Po ostatnich ulewach właśnie to zaobserwowałem. Po wakacjach mam zamiar zareklamować światła. Czy ktoś już przechodził procedurę reklamacyjną w NSSC? Czy zaparowanie podlega gwarancji?
Zastanawiałem się nad osuszeniem świateł i samodzielnym uszczelnieniu, ale jak jest gwarancja, to wolę nie grzebać.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
romman, ja lampy sobie sam uszczelniłem - jedna przeleciałem sylikonem bezbarwnym na około, a 2-ga izolacja. Dwa 'patenty" całkowicie wykluczyły wodę w lampach. Aczkolwiek tych lamp 808 nie za bardzo polecam, bo juz nie raz mi mrygali, ze jade bez świateł :diabelski_usmiech w słoneczny dzień
Komentarz
-
-
Witam
Sprobuje jeszcze tu :-))) znalazlem duzo fotek z montazem.led w O1 ale tych z nowymi zderzakami, natomiast moja jest z 99 i ma zderzaki z dopinanym czarnym spodem, zarowno z przodu i z tylu. Problem jest taki ze te nowsze zdezaki maja otwory po bokach z poziomym ozebrowaniem, a w tych starszych sa one w postaci plastikowej siatki i nie za bardzo wiem jak sie zabrac do montarzu na nich.
Ktos to iuz robil? Jakies rady?
Komentarz
-
-
Ja mam zamiar kupić te światła: http://moto.allegro.pl/led-swiatla-j...447917843.html
lub te: http://moto.allegro.pl/swiatla-dzien...431627196.html
Które wybrać? Czy warto pchać się w coś w takiej cenie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosJa mam zamiar kupić te światła: http://moto.allegro.pl/le...2447917843.html
lub te: http://moto.allegro.pl/sw...2431627196.html
Które wybrać? Czy warto pchać się w coś w takiej cenie?
jak chcesz okrągłe, to chyba jednak lepiej uciułać 160pln i kupić nssc 510. w to, co podałeś nie pchałbym się - szkoda w ogóle tych 51+przesyłka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez _ANIOŁ_Ja mam ustawione na wprost, pod kątem uniemożliwia widzenie światła z większych odległości dla kierowców jadących z przeciwka.
Jeśli chodzi o okrągłe to nie jest prawda bo z tego co pamiętam z instrukcji to kąt widzenia świateł wynosi 170 stopni, więc lekko pod kątem mogą być.
Komentarz
-
Komentarz